300.00 €
Data de disponibilitat:
Coneix el client connectat per oferir-li experiències excepcionals.
Les persones consumeixen i es relacionen de forma connectada. Els consumidors volen accedir als serveis en qualsevol moment i des de qualsevol lloc, alhora que exigeixen ofertes úniques i personalitzades. L’experiència del client és avui molt més que una mera compra, requereix nous serveis i propostes de valor diferencials.
Per a aconseguir una visió del que representa el repte de satisfer el consumidor connectat, aquest programa t’ajudarà a aprendre:
El preu inclou 1 acreditació de 3 dies al 4YFN. El coneixement de les start-ups es fa mitjançant una visita guiada al 4YFN, l’esdeveniment flagship de les start-ups digitals, per conèixer solucions i negocis vinculats a l’experiència dels consumidors.
L’era digital està definint noves normes de captar i construir relacions amb els consumidors. Noves formes de sorprendre’ls, de fer-los sentir únics i de crear una relació de fidelitat a llarg termini. Una solució guanyadora per a generar experiències memorables i garantir que s’aconsegueixen els resultats de negoci.
Coneix el nou consumidor digital, entén com atreure’l i com tractar-lo… per a convertir-lo en el teu client i fidelitzar-lo.
En col·laboració amb:
Llocs