1,000.00 €
Data de disponibilitat:
Aquesta experiència s’ofereix en col·laboració amb ACCIÓ amb un descompte important per a un grup d’empreses seleccionades. Si t'interessa participar possa't en contacte a mwc2018.accio@gencat.cat. Si no tens una invitació formal, la participació no es confirmarà.
Els consumidors estan canviant les regles de joc i demandant noves funcionalitats. Volen tenir les mateixes experiències i sentir les mateixes emocions al món online i offline.
Com es poden complementar el món físic i el món virtual? Seguiran coexistint?
L'experiència en les tendes es reinventa per adaptar-se a les noves necessitats. La personalització dels serveis, gràcies a l'anàlisi de dades i la realitat virtual, impulsa la fidelització dels clients. Alhora les estratègies multicanal faciliten i unifiquen l'experiència del client en el seu cicle de vida i les xarxes socials ja no són solament eines de màrqueting sinó que es tornen imprescindibles al llarg de la cadena de valor.
Descobreix des d’una perspectiva centrada en el sector retail:
Per ajudar-te a passar a l’acció, disposaràs d’una acreditació de 4 dies per al Mobile World Congress, on realitzes un tour guiat pels estands de diverses empreses seleccionades per veure solucions altament innovadores per tractar amb els clients.
També pots participar en l’esdeveniment de brokerage opcional que organitzarà ACCIÓ durant el congrés, en el qual coneixeràs directament a socis potencials (bé siguin clients o proveïdors, en funció de les teves necessitats).
Sessió 1 - 20. Feb (08:45 - 14:00h)
Sessió 2 - 26. Feb ó 01. Mar
Tour guiat (2h 30'): Descobreix solucions reals innovadores i el seu impacte en el negoci
En col·laboració amb:
Albert Castelltort
Innovation Strategy & Management Expert
Mobile World Capital Barcelona Collaborator