Programa
Retail

La revolució de l'experiència digital - Mobile World Congress

20. Feb, 26. Feb ó 01. Mar
Barcelona

1,000.00 €

Aprèn com atreure i captar consumidors a través de la tecnologia digital. Converteix la teva empresa en una organització digital centrada en els clients

Aquesta experiència s’ofereix en col·laboració amb ACCIÓ amb un descompte important per a un grup d’empreses seleccionades. Si t'interessa participar possa't en contacte a mwc2018.accio@gencat.cat. Si no tens una invitació formal, la participació no es confirmarà.

Descripció 

Els consumidors estan canviant les regles de joc i demandant noves funcionalitats. Volen tenir les mateixes experiències i sentir les mateixes emocions al món online i offline.

Com es poden complementar el món físic i el món virtual? Seguiran coexistint?

L'experiència en les tendes es reinventa per adaptar-se a les noves necessitats. La personalització dels serveis, gràcies a l'anàlisi de dades i la realitat virtual, impulsa la fidelització dels clients. Alhora les estratègies multicanal faciliten i unifiquen l'experiència del client en el seu cicle de vida i les xarxes socials ja no són solament eines de màrqueting sinó que es tornen imprescindibles al llarg de la cadena de valor.

Descobreix des d’una perspectiva centrada en el sector retail:

  • Les noves tendències i l'evolució de les seves necessitats en l'era digital.
  • Els nous models de relació entre els diversos actors i la creació de nous ecosistemes.
  • Com millorar els productes i serveis (B2B/B2C) del negoci amb les últimes innovacions i avanços tecnològics rellevants per al sector.
  • Com optimitzar els processos interns en el negoci per guanyar en agilitat i eficiència.
  • Casos d'èxit per obtenir exemples clars i traçar línies d'actuació en el sector.
  • Territoris d'oportunitat per a la teva empresa a través de workshops dedicats.

Per ajudar-te a passar a l’acció, disposaràs d’una acreditació de 4 dies per al Mobile World Congress, on realitzes un tour guiat pels estands de diverses empreses seleccionades per veure solucions altament innovadores per tractar amb els clients.

També pots participar en l’esdeveniment de brokerage opcional que organitzarà ACCIÓ durant el congrés, en el qual coneixeràs directament a socis potencials (bé siguin clients o proveïdors, en funció de les teves necessitats).

Agenda

Sessió 1 - 20. Feb (08:45 - 14:00h)

  • Experiència de client a l'era digital
  • Creació d'experiències de valor en l'era digital
  • Workshop: La nova taxonomía de la cadena de valor del retail
  • Casos reals
  • Taula rodona: Com transformar i personalitzar l'experiència del client

Sessió 2 - 26. Feb ó 01. Mar

Tour guiat (2h 30'): Descobreix solucions reals innovadores i el seu impacte en el negoci

  • 01. Mar - Grup 1 Matí (10:30 - 13:45h)
  • 26. Feb - Grup 2 Tarda (14:45 - 18:00h)

En col·laboració amb:


Llocs
Sessió 
20. Feb
mVenturesBcn - Pier 01
Plaça de Pau Vila, 1
Barcelona
Tour 
26. Feb ó 01. Mar
Catalan Pavilion
Mobile World Congress
Fira de Barcelona - Gran Via

Coneix els experts

Marc Cortés

Marc Cortés

General Manager and Academic Colaborator

RocaSalvatella and ESADE

Carlos Cuffí

Carlos Cuffí

Programme Director, Digital Transformation

Mobile World Capital Barcelona

Albert Castelltort

Albert Castelltort

Innovation Strategy & Management Expert

Mobile World Capital Barcelona Collaborator

Pol Hortal

Pol Hortal

Growth & Marketing Expert

MWCB Collaborator

Alberto Cuevas

Alberto Cuevas

VP Business Operations

letgo

Rodolfo Casero

Rodolfo Casero

Regional Manager

Leroy Merlín

Compartir programa